10 tips om jezelf te profileren als KRM-geregistreerde mondhygiënist
1) Durf je professioneel en positief te onderscheiden van collega’s
door je te richten op de toegevoegde waarde van jouw KRM registratie.
2) Laat patiënten en verwijzers weten dat je trots bent op jouw KRM-registratie.
3) Deel je successen. Vertel mensen waar je mee bezig bent.
4) Heb geloof in je eigen kwaliteiten en investeer hierin.
5) Spreek je ambities uit en vertel waarom je doet wat je doet.
6) Stop met bescheiden zijn en laat zien waar je goed in bent.
7) Zorg voor juiste en authentieke uitingen op sociale media.
8) Verwijs op jouw praktijkwebsite met het KRM-logo naar de website van het KRM.
9) Val op: gebruik het KRM promotiemateriaal om jezelf te profileren:
– Laat met je KRM-certificaat zien dat je een kwaliteitsgeregistreerde mondhygiënist bent.
– Hang een poster op en leg de KRM folder in de wachtkamer
– Gebruik de KRM slides voor de wachtkamerslideshow
– Hang een naambord met je naam en het KRM-logo op bij de entree van jouw praktijk.
10) Zorg dat je patiënten met een goed gevoel de praktijk verlaten, eindig bijvoorbeeld met een
sterke quote: “Bij een KRM-geregistreerde mondhygiënist kunt u met een
gerust hart uw mond open doen“.
